رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

آهنگ سانی بمون و نرو

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۰۳ ب.ظ

دانلود آهنگ و متن بسیار زیبای سانی به نام بمون و نرو 

دانلود آهنگ سانی به نام بمون و نرو

لینک دانلود | آموزش تصویری دانلود | بروز رسانی در 5 مرداد ۱۳۹۶

متن آهنگ

بمون و نرو بمون و نرو ...

بمون و نرو بمون و نرو بدون تو دلم من آخه میگیره

بمون و نرو بمون و نرو واسه رفتن تو الان یکمی دیره

تو بودی همون کسی که یه روزی آرزو داشتم

منم که واسه دل تو از همه دنیا گذشتم

ممنونم که هستی پیشم تنهام نزاشتی با غم هام

خنده ی تو زندگیمه آغوش گرمته دنیام

بمون و نرو بمون و نرو بدون تو دلم من آخه میگیره

بمون و نرو بمون و نرو واسه رفتن تو الان یکمی دیره

................

تو بودی همون کسی که یه روزی آرزو داشتم

منم که واسه دل تو از همه دنیا گذشتم

ممنونم که هستی پیشم تنهام نزاشتی با غم هام

خنده ی تو زندگیمه آغوش گرمته دنیام

بدون تو تنها میشم من بگو کجایی

بمون و نرو بمون و نرو بدون تو دلم من آخه میگیره

بمون و نرو بمون و نرو واسه رفتن تو الان یکمی دیره

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی