رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

آهنگ علی تکتا و ایلیا نامه

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ق.ظ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای علی تکتا و ایلیا به نام نامه

دانلود آهنگ علی تکتا و ایلیا به نام نامه

لینک دانلود | آموزش تصویری دانلود | بروز رسانی در 5 مرداد ۱۳۹۶

متن آهنگ

دلم چه آرومه که بردم از یادم

تمام اون حرفات بمونه این نامه

یه یادگار از من میون اون دستات

گذاشتی رفتی بدون من رفتی گذشتی از این منه تنها

آتیش نشوندی به جون من رفتی نشستی با همه و هرجا

بزار یه نامه بگه به تو من دیگه رفتم که تورو نبینم

بمونه حسرت به دل تو دیگه محاله پیش تو بشینم

... ایلیا ...

از بچگی بزرگ شدم تنها و سرکش

هرکی منو میدید میگفت تنهائه قلبش

روزگارم سخت بود اعتمادو سلب کرد

تا اینکه تورو دیدم و گفتی بمون برگرد

ته صدات غم بود و جاذبه من شد

توی ذهنم حک شد خاطره ای از تو

حس خوبی بود گفتی پیش توام تا ابد

مثل حوری دور شدی پیش خودم آخرم

از همه دنیا و بی خبر از توام

از همه دنیا تو بی خبر از خودم

کاشکی میدونستم یه روز احتمالا رد میشی

از من و عشقم و اعتمادم رد میشی

دردسر عاشقی از خوشگلی بیشتره

عاشق ساده خوراکش زهرمار شیش سره

با تو بودن بدتر از تنها موندنه

تنهایی بهتر از با هرکسی بودنه

... علی تکتا ...

گذاشتی رفتی بدون من رفتی گذشتی از این منه تنها

آتیش نشوندی به جون من رفتی نشستی با همه و هرجا

بزار یه نامه بگه به تو من دیگه رفتم که تورو نبینم

بمونه حسرت به دل تو دیگه محاله پیش تو بشینم

... ایلیا ...

حیف من و حس پاکم که پای تو موندیم

اشتباه کردی و ما جای تو سوختیم

لیاقتت پایینه و ادعات بالائه

فکر میکنی دادن دل صادرات کالائه

عجب دنیایی! آدماش کوکین

عشق مرده دیگه اینجا همه کورین

خواستی زیر سایه م باشی بالا هوا ابریه

ما اینجوری راحت تریم نگن ایراد از کیه

هردو عاشق بودیم یادته یه وقتی

من پات موندم تو بودی که رفتی

خوب بودی نمیدونم انگار من بدم

من بدم عشقتو از سرم خط زدم

حرف میزنی بغض داری عیب نداره اشکه

از گوشه چشمت رفته که رفته

حالا جام خالیه و نامم دستته

از من همینی که دستته بستته...

...

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی