رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

آهنگ سعید کرمانی و هومن رجبی به نام سایه

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ب.ظ

آهنگ سعید کرمانی و هومن رجبی به نام سایه

آهنگ فوق العاده زیبا و خاطره انگیز سعید کرمانی و هومن رجبی به نام سایه

لینک دانلود و متن آهنگ در ادامه مطلب

لینک دانلودبروز رسانی در 16 بهمن 1396

...

متن آهنگ 

تو مثل سایه ای که هرلحظه باهامی

من دارم حس میکنم رو شونه هامی

من میخوام داغون بشم اشک بریزم

گله هم نمیکنم که تو چشامی

وقتی احساسمو قلبمو گذاشتی تنها

مثل یه سنگ شدم کنار دریا

که بهش آبی نمیرسه ولی باز

منتظر میمونه تا طلوع فردا

...

دیگه دستات واسم گرمی ندارن

حرفات واسم معنی ندارن

من آره یه بی قرارم

که تورو دیگه دوستت ندارم

نیا سمتم نیا

از من دور شو

که بی تو عمرم دیگه کم نمیارم

...

یادته با پسر دیدمت رنگ پوستت پرید

به من گفتی که میخوای بری با دوستت خرید

تحملت میکردم روزی هزار و صد بار

برو دیگه از زنگ گوشیتم صدامو بردار

میدونم که پشت سرم به من گفتی ناشی عملی

با منم بودی آمار میدادی به ماشین بغلی

تو بازم منو میخوای معلومه طلبه شدی نه

من الان با خاکستر عکسات بغل شومینه م

بیچاره فکر میکنه که به ما صدمه زده باز

نمیدونه که زنده بودنشم صدقه سر ماست

تو منو واسه عشق و حالت خواستی زدی به زاویه

دیگه نمیخوام ببینمت تو صدم ثانیه

تو باید پاره پاره بشی مثل علف هرز

من مگه پایه مایه داشتیم شدی حبل من

خوشحالم از اینکه بدون من تو زنده بودی

من بعد از این به بعد اسمتو میزارم ...

...

تو مثل سایه ای که هرلحظه باهامی

من دارم حس میکنم رو شونه هامی

من میخوام داغون بشم اشک بریزم

گله هم نمیکنم که تو چشامی

وقتی احساسمو قلبمو گذاشتی تنها

مثل یه سنگ شدم کنار دریا

که بهش آبی نمیرسه ولی باز

منتظر میمونه تا طلوع فردا

...

دیگه دستات واسم گرمی ندارن

حرفات واسم معنی ندارن

من آره یه بی قرارم

که تورو دیگه دوستت ندارم

نیا سمتم نیا

از من دور شو

که بی تو عمرم دیگه کم نمیارم

---

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی