رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و غمناک

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۰۴ ب.ظ

دانلود آهنگ فوق العاده غمگین

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و غمگین ک توسط یک خانم ایرانی اجرا شده

بخشی از تکست آهنگ: 

ببین نفرینت کردم از زنت بکشی // اون تهمت هایی ک میزدی از اون ببینی 

همه شک هات برسه به دخترت // ببین امیدوارم بدجور عذاب ببینی

امیدوارم زن بگیری ولی زنیت نکنه // واسه بدست آوردنت اصلا تلاش نکنه

فقط بخوادت واسه کندن از جیبت // ببین از زنت بکشی ببینی جلو چشات میره ...

این آهنگ فوق العاده زیبا رو به همه مخاطبان رویال سانگ پیشنهاد میکنم

لینک دانلود

متن:

یادت میاد قبلنامونو همون روزای خوبمون

دلت با من بود و قلبت برام خونه بود

داد نزن سرم

اشکمو درنیار

جدا کردی دستاتو از من لاقل حلقه تو درنیار

چقد بهت گفتم نرو کردی منو دربه درو

دادم سرت حتی تنو

تنها شدم من باغمو 

کنارش خوبه حالت

یه روز میوفته به کارت

برمیگردی ولی دیره

دلم از عشقت سیره

یهو نامرد رفتی با اون

کردی منو روحو داغون

یه نخ سیگار و عکساتو

آلبوم خاطره هامون

نمیگذرم از تو بدون 

حالا برو برس اون

یه وقت وسط دلگیر نشه 

قدر عشقتونو بدون

...

ببین آهم میگیره دامنتو آخر // وسط راه بود ک منو ول کرد جا زد

این روزا میگذره و فراموش میشی // ولی یه روز میرسه توام نابود میشی

ببین نفرینت کردم از زنت بکشی // اون تهمت هایی ک میزدی از اون ببینی 

همه شک هات برسه به دخترت // ببین امیدوارم بدجور عذاب ببینی

امیدوارم زن بگیری ولی زنیت نکنه // واسه بدست آوردنت اصلا تلاش نکنه

فقط بخوادت واسه کندن از جیبت // ببین از زنت بکشی ببینی جلو چشات میره 

ببین ببینی دخترت هفت پشتشه // جلو چشات ببینی جون میده کشتشه

مثل من ک کشته شدم تو خودم // اینجوریمو نگاه نکن از غم و غصه پرم

...

خراب شی ایشالا نفرینام بگیره // اخه یاد دستات میوفتم گریه م میگیره 

آبرمو بردی بازی کردی با روحم // امیدوارم جلو چشات مرد بره تو خونت...

(کپی لینک دانلود فقط با ذکر منبع: رویال سانگ)

.:: در صورت خرابی لینک دانلود از طریق کامنت ها اعلام کنید ::.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی