رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

آهنگ گرزان تنها و شاد

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۷ ق.ظ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی گروه گرزان به نام تنها و شاد

دانلود آهنگ گروه گرزان به نام تنها و شاد

دانلود و متن آهنگ در ادامه مطلب

لینک دانلود | آموزش تصویری دانلود | بروز رسانی در 5 مرداد ۱۳۹۶

متن آهنگ

همه چه عوض شد برام بعد اینکه رفتو

فاز اینکه نباشمم همه چی که هستو

منو میخوای چیکار

وقتی الان بعد این همه سال زده زیر حرفو

خوب یادمه روزی که گفتی یه شب میاد من باشم دوباره

من اون شبو میخوام بیاد

شبی که دلت تنگ شده بازم دیگه منو میخوای بیام

دوست داشتم شبا یه ربع یه باربهم زنگ میزدی ببینی هستم بیدار

......

دوست داشتم وقتی میرفتیم ما واسه ضبط غر میزدی سرم میشه منم بیام

دوست داشتم حتی باهام قهر میکردی زود زنگ میزدی که برگرد بیا

ایندفعه دیگه تنها و شاد .... توی ابرها میرم

مهتابو نمیخوام وقتی این روزای افتابی هست

همراهت دیگه نمیام از دور دارم این راه تاریکو میبینم

چون دیوونه آسمون آبیم میرم بالا ولی سایه بونه پایینم

ایندفعه دیگه تنها و شاد ... توی ابرها میرم

مهتابو نمیخوام وقتی این روزای افتابی هست

همراهت دیگه نمیام از دور دارم این راه تاریکو میبینم

چون دیوونه آسمون آبیم میرم بالا ولی سایه بونه پایینم

هنوز فکر میکنم مثل من کسی نمیاد بتونه باشه برا تو خوب

کی مثل من همش وقت میزاره برات تنهات نزاشتم حتی یه روز

هنوز دوستتو میبینم تو برنامه ها میگن چرا هستیم منو تو دور

اگه بودی هنوز جای خیلیا الان این خوبیا برا تو بود

هنوز فکر میکنم مثل من کسی نمیاد بتونه باشه برا تو خوب

کی مثل من همش وقت میزاره برات تنهات نزاشتم حتی یه روز

هنوز دوستتو میبینم تو برنامه ها میگن چرا هستیم منو تو دور

اگه بودی هنوز جای خیلیا الان این خوبیا برا تو بود

اره براتو بود این خوبیا اما فکر نکنم دیگه اون روز بیاد

بشه هرجایی میریم بگیم دوستیم ما

هنوز گشتیم کل دنیارو مثل ما نبود ولی دیگه دیره

...

یه روز میاد از اون خسته شدی و من

بایکی دیگه که قدرشو میدونم

مثل تو نیست و توی قلبشه یه خونم

توام برو با خاطرات غرق بشو دیوونم

هرجا رفتی و هرجا نشستی بگو ما نداشتیم طاقت همو

اما خوب میدونی و اره خوب میدونن همه کی بود نداشت لیاقتمو

ایندفعه دیگه تنها و شاد ... توی ابرها میرم

مهتابو نمیخوام وقتی این روزای افتابی هست

همراهت دیگه نمیام از دور دارم این راه تاریکو میبینم

چون دیوونه آسمون آبیم میرم بالا ولی سایه بونه پایینم

ایندفعه دیگه تنها و شاد مست توی ابرها میرم

مهتابو نمیخوام وقتی این روزای افتابی هست

همراهت دیگه نمیام از دور دارم این راه تاریکو میبینم

چون دیوونه آسمون آبیم میرم بالا ولی سایه بونه پایینم

میگن اون بالا دیگه بن بستی نیست

جای خالی کسی که گم کردی نیست

میشه راحت دیگه دور باشیم از بقیه

...

باید بریم ما به سمت ابرها

زنده بمونیم شاید بصرفه فردا

...

.:: دانلود آهنگ گروه گرزان به نام فاصله ::.

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۱)

سلام کسی میدونه این اهنگ ورژن اصلیش خوانندش کیه؟ چون کپی از یه اهنگ دیگست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی