رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

آهنگ سعید حسین نشونه ها

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ب.ظ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی سعید حسین به نام نشونه ها !

واقعا زیباست از دستش ندید

دانلود آهنگ در ادامه مطلب / به همراه متن آهنگ

--------------------------------------------------------------

لینک دانلود | بروز رسانی در 4 آذر ۱۳۹۶

متن آهنگ

گریه ی پشت شیشه ها نبودنت همیشه ها

نبودنت همیشه ها دست نزدی روی دلم ، توی دلم آتیشه ها

بردی همه نشونه ها ، تا هیچکسی نتونه ها

دوباره پیدات بکنه اینو یادت بمونه ها اینو یادت بمونه ها

بمونه ها ... بمونه ها

خیلی دلم تنگ شده ها خیلی دلم گرفته ها

همش تو خواب من میای خیلی دلم تنگ شده ها

خیلی دلم تنگ شده ها خیلی دلم گرفته ها

همش تو خواب من میای خیلی دلم تنگ شده ها

رو شیشه ی پنجرمون اسم تورو ها میکنم

تو نیستی و من اسمتو دارم تماشا میکنم

با همه ی دنیا دارم این روزو بد تا میکنم

خواب میبینم تو اومدی

پنجره رو وا میکنم از دور تماشات میکنم

پنجره رو وا میکنم از دور تماشات میکنم

خیلی دلم تنگ شده ها خیلی دلم گرفته ها

همش تو خواب من میای خیلی دلم تنگ شده ها

خیلی دلم تنگ شده ها خیلی دلم گرفته ها

همش تو خواب من میای خیلی دلم تنگ شده ها

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۱۵)

سلام لینک دانلود مشکل داره دانلود نمیشه لطفا بررسی کنید
پاسخ:
سلام.
بررسی شد مشکلی نداره... آموزش دانلود

سلام شماره پیشوازه اهنگه نشونه ها هم ایرانسل هم همراه اول رو میخوام از کجا بگیرم
سلام ، من خیلی وقته دنبال این آهنگم ولی نمیتونم دانلودش کنم چیچار کنم؟؟ 😳😳😢😢😢😢
چرا دانلود نمیشه خب وقتی میدونیدمشکل دانلود داره چرا بررسی نمی کنید خیلی مسخره است واقعا
پاسخ:
سلام.
لینک دانلود مشکلی نداره...آموزش تصویری دانلود

کد پیشواز داره این ترانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام.
فکر نمیکنم داشته باشه

  • رویا جووون
  • اینک لینک دانلودش مشکل داره اه .مسخره کردین بعدم نوشتین دانلود مستقیم
    پاسخ:
    سلام.
    لینک دانلود تست شد سالمه

    چرا دانلود نمیشه من این اهنگ خیلی دوست دارم ولی نمیتونم دانلود کنم اگه کسی داره واسم بفرسته لطفا09332936794
    دانلود نمیشه درستش کنید

    دانلود نمیشه!!

     

    پاسخ:
    با سلام
    لینک مربوطه سالمه...برای دانلود روی لینک دانلود در همین صفحه کلیک کنید و بعد از ورود به صفحه جدید 40 ثانیه صبر کنید تا لینک دانلود براتون تولید بشه!

    ممنون... خیلی قشنگ بود
    لطفالینک دانلودروبذارید...خیلی دنبال این اهنگم اماهنوزموفق نشدم  دانلودش کنم
    پاسخ:
    تست شد...لینک دانلود مشکلی نداره!
    خیلی باهاش گریه کردم
    الهی فدای لون صدات بشم از عالی هم عالی تر بود.بازم اهنگ بده
    عاااااااااااااااااالیییی بود محشره حرف نداشت .مرسی ازت
    سلام من این اهنگوخیلی دوس دارم.مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی