رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

آهنگ بنیامین من و تنها

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای بنیامین بهادری به نام من و تنها

دانلود آهنگ در ادامه مطلب / به همراه متن آهنگ

لینک دانلود |بروز رسانی در 4 آذر 1396

متن آهنگ :

همه ی دار و ندارمو 

هرچی داشتمو نداشتمو

همه رو به پات گذاشتمو

همه برگامو سوزوندمو

غرورمو که شکوندمو

ترانه هامو که خوندمو

حالا که با شعر دنیا دیگه مثل تو نداره تنها موندمو

دلم میخواد که برگردی بگی 

بدکاری کردی که منو تنها گذاشتی

بگی دوستم میداشتی

دلم می خواد که برگردی

 دلم می خواد که برگردی

 بگی بد کاری کردی که منو دیوونه کردی

 بگی که بر می گردی

 

من رو حرف تو حساب کرده بودمو

همه عشقارو جواب کرده بودمو

از همه قشنگی های زندگی

تنها تورو انتخاب کرده بودمو

 

دلم میخواد که برگردی بگی 

بدکاری کردی که منو تنها گذاشتی

بگی دوستم میداشتی

دلم می خواد که برگردی

 دلم می خواد که برگردی

 بگی بد کاری کردی که منو دیوونه کردی

 بگی که بر می گردی

 

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۱)

عالی بود واقعا خ خوب بود خ هم سریع دانلود کرد نیاز ب جایگزینی اهنگ هم نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی