رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

آهنگ شهرام , بهراد و بهزاد فاشیست فاصله

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ

دانلود آهنگ خاطره انگیز شهرام , بهراد و بهزاد فاشیست به نام فاصله

دانلود آهنگ در ادامه مطلب / به همراه متن آهنگ

لینک دانلود |  بروز رسانی در 4 آذر 1396

متن آهنگ :
دیگه دور شدیم از هم فاصله هامون زیاد شده
زدی و شکستی رفتی دلی که عاشقت شده
خیلی بد کردی با من دلت از سنگ و آهن
رفتی و چشم به راهم ... چشم به راهم
مگه نگفتی بهت عادت کردم
من ساده رو بگو باور کردم
واسه خاطر تو از همه چی گذشتم
تنهام گذاشتی با خاطرات
آخه چشم به راتم برگردی
فکر نمیکردم که برنگردی

جای تو خالیه کاش بودی پیشم
اگه نباشی دیوونه میشم
واست می مونم قدرتو میدونم عزیزم
جای تو خالیه کاش بودی پیشم
اگه نباشی دیوونه میشم
خبر نداری از حال و روز من
بی تو میمیرم برگرد پیشم

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۲)

سلام چرا نمیشه داناپد کرد لینک خراب هستش
عاااااااااااااااااااااالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی