رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

آهنگ گروه گرزان فاصله

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

دانلود آهنگ گروه گرزان به نام فاصله

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

لینک دانلود | بروز رسانی در 4 آذر 1396

متن آهنگ

نمیخوای یادت بیاری مال هم بودیم با چه حالی

حالا میخوای تنهام بزاری میگی سر نوشت از سرنوشت

من نه دیگه نمیتونم بعد تو دیگه نمیدونم

واسه چی دیگه زنده بمونم وقتی دیگه نیستم تو دلت

تنهام نزاری وای اگه تو بری از پیشم

من دیوونه میشم واسه همیشه

بین ما نگو فاصله س خیلی

جاری میشه رو صورتم سیلی

وای اگه نباشی من میمیرم

بین ما نگو فاصله س خیلی

جاری میشه رو صورتم سیلی

وای اگه نباشی من میمیرم

نفرست دیگه واسه ی من دسته گل

اخه چشای من به روت بسته شد

چون که خسته شد از عکس تو

حالا دلش میخواد ببینه اشکتو

یا که مرگ تو لعنت به تو

دیگه نیا پیش من و بکش دستتو

ولی توکسی نیستی یادت نره

جای عشق دیگه بین ماها نفرته

تو اسمم با تو بزرگتر از عرض و طول

با تو به باد میدم فقط ارز و پول

تویی که همش بودی روز و شب با من

نیا دیگه لفظ دوست داشتن واسم

میرم که فاصلمون بره سمت فلک

میرم که خاطرمون بده دست به درک

میرم که اشک تو بچکه از چشات

میرم تبدیل بشه به گریه خنده هات

بین ما نگو فاصله س خیلی

جاری میشه رو صورتم سیلی

وای اگه نباشی من میمیرم

بین ما نگو فاصله س خیلی

جاری میشه رو صورتم سیلی

وای اگه نباشی من میمیرم

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۴)

بادرود فراوان
یه میکس این آهنگ و خارجیش هست که دیجی فرشاد انجام داده اگه لطف کنید اونو بزارید ممنون مبشم.
باتشکر
داداش اسم اهنگه اصلیهcant you see هست
پاسخ:
سلام.
بله بزودی تو وبلاگ میزارم

اسم خوانندش blero و اسم آهنگ can't you see
سلام ریتم این اهنگ تصلیش یه اهنگ خارجیه...اسم اون اهنگ رو میدونید؟

پاسخ:
سلام.
بله شنیدم ولی اسمش یادم نیست.اگر فرصت شد خود آهنگ رو تو وبلاگ میزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی