رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ امو بند به نام بارون

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و عاشقانه امو بند به نام بارون

دانلود آهنگ امو بند به نام بارون

دانلود و متن آهنگ در ادامه مطلب

لینک دانلود | آموزش تصویری دانلود | بروز رسانی در 5 مرداد 1396

متن آهنگ

بارون میزنه رو سرم میشوره اشک چشامو

حرف تو دلم گرفته راه صدامو

نیستی ببینی حال خراب شبامو

بارون دلتنگه واسه تو شب قدم زدنامون

حالا که افتاده فاصله بین دوتامون

شبا خواب میبینم که با منی زیر بارون

جاموندم تو گذشته و خاطره هامون

برگرد که شدم از این فاصله داغون

من بی تو میمیرم از چشمام رو شونت اشکام یادگاره

حالا که دلم از تو فاصله داره از دنیا دلگیــرم

واسه داشتن عشق تو همه چیمو دادم

اما رفتی نمیخواستم تنها شم اما شدم تو اوج سختی

دیگه بیا پیشم عزیزم

بگو حالا هم چی بود رفتی و با دلم سر نکردی

حالا پشت این پنجره منتظرم که برگردی

دیگه بیا پیشم عزیزم

جاموندم تو گذشته و خاطره هامون

برگرد که شدم از این فاصله داغون

من بی تو میمیرم از چشمام رو شونت اشکام یادگاره

حالا که دلم از تو فاصله داره از دنیا دلگیــرم

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی