رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و غمناک احمد سولو و وحید نصیرزاد به نام منو تنهام نذار

دانلود آهنگ در ادامه مطلب / به همراه متن آهنگ

لینک دانلود | بروز رسانی در 5 مرداد 1396

 

متن آهنگ :

نمیخواستم یه روز اشکامو ببینی

نمیخواستم بری دستاشو بگیری

فقط درد منو بدونی بسَمه

قول میدم که برم آخرین حرفمه

منو تنهام نذار منو تنهام نذار

ببین چقدر شکستم منو تنهام نذار

میدونم که چشات با دلم غریبه

تو نگفتی دلم از غمت میمیره

منو تنهام نذار منو تنهام نذار

ببین چقدر شکستم منو تنهام نذار

تو نخواستی که من دستاتو بگیرم

نمیدونستی من از عشقت میمیرم

نگو باید برم نگو سخته برام

یه خواهش دارمو اینو از تو میخوام

منو تنهام نذار منو تنهام نذار

ببین چقدر شکستم منو تنهام نذار

میدونم که چشات با دلم غریبه 

تو نگفتی دلم از غمت میمیره

منو تنهام نذار منو تنهام نذار

ببین چقدر شکستم منو تنهام نذار

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی