رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

آهنگ نگو دیره با صدای سهراب اسدی

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ب.ظ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای سهراب اسدی به نام نگو دیره

دانلود آهنگ در ادامه مطلب / به همراه متن آهنگ

لینک دانلود |بروز رسانی در 4 آذر 1396

متن آهنگ :

نـه نگو دیره

قلبم داره بدون تو میمیره

نـه نگو دوره 

نگو فایده نداره این همه صبوری

هیشکی نمیتونه بجز تو اشکامو 

پاک بکنه روی گونه

اون روزگار کجاست

اون عشق پاک کجاست

دنیای بی وفـــــــا

داری منو میبری به سوی مرگ ای عشق من

تو کجایی چشمای من اینجا التماسه

که یه روزی از دور تو بیایی

میدونم عزیزم گل نازم

تو نباشی من بی تو میمیرم آه

ای که گذشتی از من

نمیبخشمت غم

از وقتی رفتی تو قلبم لونه کرده

میدونم

دیگه نمیای محاله

قسمت من انتظاره

اومدنت یک دروغه

هرجا که هستی گل

خوشبخت و خوش باشی

آرزوی قلب من همینه

داری منو میبری به سوی مرگ ای عشق من

تو کجایی چشمای من اینجا التماسه

که یه روزی از دور تو بیایی

میدونم عزیزم گل نازم

تو نباشی من بی تو میمیرم آه

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی