رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ

رویال سانگ مرجعی برای دانلود خاص ترین موزیک ها

رویال سانگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود ریمیکس آهنگ گریه نکن از یانیس

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ق.ظ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی یانیس به نام گریه نکن (ریمیکس)

دانلود آهنگ در ادامه مطلب / به همراه متن آهنگ

لینک دانلود | بروز رسانی در 4 آذر 1396

 

متن آهنگ :

گریه نکـن برای گریه دیره

گریه نکن منم گریم میگیره

تقدیر تو این بود ازم جدا شی

یکی دلش خواسته با من نباشی

یکی دلش خواسته با من نباشی

یکی دلش میخواد عزیزت بشه

دلش میخواد که همه چیزت بشه

دلش میخواد منو فراموش کنی

دیگه باید به حرف اون گوش کنی

دیگه باید به حرف اون گوش کنی

گریه نکـن برای گریه دیره

گریه نکن منم گریم میگیره

تقدیر تو این بود ازم جدا شی

یکی دلش خواسته با من نباشی

یکی دلش خواسته با من نباشی

گریه نکـن برای گریه دیره

گریه نکن منم گریم میگیره

تقدیر تو این بود ازم جدا شی

یکی دلش خواسته با من نباشی

یکی دلش خواسته با من نباشی

باهم بودیم تو اون روزای سختی

تنها برو حالا سوی خوشبختی

باهم بودیم تو اون روزای سختی

تنها برو حالا سوی خوشبختی

گریه نکن برای گریه دیره

گریه نکن منم گریم میگیره

تقدیر تو این بود ازم جدا شی

یکی دلش خواسته با من نباشی

یکی دلش خواسته با من نباشی

باهم بودیم تو اون روزای سختی

تنها برو حالا سوی خوشبختی ...

در صورت خرابی لینک دانلود از قسمت نظرات همین پست گزارش دهید

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی